انواع گداها

 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
پلاک ۱۶ شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 ب.ظ http://pelak16.blogsky.com

ahmad شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:00 ب.ظ

با عرض سلام خدمت مدیر محترم وب
- همچنان که دفعه ی قبل گفتم دو ست دارم بیشتر از خودتون بگید-
اما در مورد مطلبی که گذاشته ای من نظرم اینه که
همه ی ما در این دنیا به نوعی گدایی می کنیم در کل گدایی معانی مختلفی رو داره مثلا گدایی عشق ،گدایی علم ،گدایی محبت و...اما شاید بدترینش همونی باشه که شما گذاشته اید (گدایی از فرط اعتیاد)که متاسفانه هر روز آمار جونهای ما که گریبان این نوع از گدایی می شوند بالا می رود
با تشکر

سلام
ممنونم از نظرتون
من نمی دونم شما چی می خواین بدونین .فکرتون درسته اما به نظر من تو این دوره گدای محبت و عشق بیشتر از گدای پوله و البته به مراتب دردناک تر .

نازنین یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 ب.ظ http://313-irani.blogfa

سلام عجب مطالب جالبی بود همه ی پستاتو خوندم،به روز میکنی بهم بگو خوب؟
من الان به روزم!

سلام گلم من تقریبا هفته ای ۴ بار به روز می کنم . خوشحال میشم بهم سر بزنی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد